poniedziałek, 25 stycznia 2016

Podziały wśród fandomów

Jako że w moich żyłach płynie krew fangirl i należę do znacznej ilości fandomów, mogłam zauważyć pewien podział pośród praktycznie każdej grupy. Nie mam na myśli odwiecznej walki dobra i zła. Chodzi tutaj o spór: który bohater jest lepszy, przystojniejszy, bardziej utalentowany i tak dalej. Dla mnie jakiekolwiek sprzeczki na ten temat, są bezsensowne. No bo i po co kłócić się z kimś, tylko dlatego, że ma inny gust. Nie jestem przeciwniczką tak zwanych "teamów", ale jeżeli wszystko odbywa się w przyjaznej atmosferze. "Bardziej lubisz jego niż JEGO, okay, nie ma problemu, ale ja uważam inaczej." - tak powinno być, a wszelkie spory w tym temacie byłyby tylko mitem.
 Jeśli należysz do choćby jednego fandomu, wiesz o czym mówię. 

Dla jasności podam kilka przykładów (wersja męska), a na końcu posta będzie umieszczony link do głosowania, gdzie każdy będzie mógł wybrać swojego faworyta.

♦ team Finn or team Bellamy - "The 100"



♦ team Draco or team Harry - "Harry Potter"


♦ team Maxon or team Aspen - "Rywalki"



♦ team Isaac or team Gus - "Gwiazd naszych wina"


♦ team Stefan or team Damon - "Pamiętniki Wampirów"


♦ team Gale or team Peeta - "Igrzyska śmierci"


Link do "Kogo wolisz?"


P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz